Powered By Blogger

Wednesday 23 November 2011

Di saat-saat terakhir...
Kebosanan melanda diri....
Hati terdetik mengenakan orang...
Aku tercari-cari siapa insan malang itu...
Hah! Akhirnya kutemu insan malang...
Aku berfikir apakah yang harus ku kenakan insan malang...
Surat layang muncul di mindaku....
Aku mula misi surat layang....
Tidak sabar tunggu reaksi insan malang....
Seperti aku jangka dia terkejut....
Mula cari siapa si dalang...
Aku diam tidak peduli....
Ku terus mengacau...
Dia masih mencari..
Aku terfikir untuk adakan permainan dengannya...
Dia seakan tidak peduli dengan pemainan itu....
Dia balas surat dan cakap ' May God Bless You'...
Aku nak balas surat dia tapi takut kantoi...
Tidak mengapa aku tetap akan teruskan permainan ini....
Aku tidak peduli...
Aku terlalu bosan...
Aku ingin cipta kenangan akhir tingkatan 4...
Tahun depan tidak boleh main macam ini lagi...
Sabarlah wahai insan malang...
Layanlah kerenah temanmu untuk saat-saat terakhir ini....
Bersama-sama kita cipta memori nakal akhir tingkatan 4...
Maaf insan malang..
Gurauan semata-mata...
Jadikan kau sebagai bahan permainan...
Rasa bertuahlah kau insan terpilih....
Selamat berakhr tingkatan 4.....

No comments:

Post a Comment