Powered By Blogger

Monday 28 November 2011

A`inur Sempai....

Hai....
Aku ade sorang senior...
A'inur A'isyirah Amri diberi nama....
Sesuai diberi 3A gelaran....
Hehehe....Gurau saja....
Dia tidaklah tinggi...
Comel saja...146 cm tingginya....
Comel kan!....
Itulah senior aku....
08/08/1994 ...Itulah tarikh lahirnya....
Harap aku ingat selalu...
Dialah ketua geng anime...
Dia juga pengawas asrama....
Bukan calang-calang pengawas tau....
Dia ketua biro bina insan berkaliber tau...
Dia cakap....Aku??
No komen....
Monster Hunter Karasu....
Korang tau ape tu??....
Itulah nama FB dia.....
Sampai di sini saja pasal senior aku...
Lepas ni kita chat-chat pasal kawan aku lak...
Sayonara...kata senior aku...
(Psst.....Dia nak kawen dengan orang jepun.....kita doakan dia dapat ek!...Amin)

No comments:

Post a Comment