Saturday, 16 March 2013

Kucing...

Assalamualaikum...

Hari ni kite ckap pasal kucing....

Aku ade banyak kucing...Family aku memang suke kucing...Semua kucing aku ade 20ekor...semua saiz ade...ni kucing betul tau...
Semua kucing ku ade nama....mcm2 nama yg mak aku bgi....
Yg paling aku sayang ialah ABANG and ADIK...Abang dgn Adik ni adik-beradik...diorg nilah kucing yg paling awal aku bela...kucing yg paling tua dan besar kat umah aku ni...

yg kuning tu Adik , yg itam tu Abang



Karenah kucing ni kelakar kalu kite perhatikan betul2...sgt comel...
Itu yg buat aku suke kucing...Anggota bdn kucing yg paling aku suke ialah tangan....comel sgt...Pernah aku terpikir kenape tangan aku x mcm kucing ek?? mesti comei kan!!!

Cakap pasal kucing, meh kite tgk gelagat kucing yg mencuit hati...

kucing ni nak pakai kasut tp x jumpe sbelah lagi....


Kucing cakap ' I surrender...jgn u marah i'



comelnye kucing ni duk dlm cawan...

  
' pengumuman kepada rakyat jelata sekalian, mulai esok kite akan berpindah ke New York...'

 Hehe...da la sampai sini jer gelagat kucing ygmencuit hati...esok2 lusa kite continue lagi selongkar gelagat kucing...hehe... bye Assalamuailaikum....


No comments:

Post a Comment