Friday, 20 January 2012

Someone????

Ola...
Jumpa lagi...
Kali aku nak cakap pasal someone...
Someone ni kecik saja...
Berjalan pun tak leh lagi...
Tapi someone ni ade senyuman...
Pergg...cute gelll....
Dengan muka cam cina tambah lagi senyuman mahal dia tu...
Gila bayang aku jadi....
Ini belum lagi dengar dia bercakap...
Conferm...aku cair...
Jantung meletup..berkecai...(xde jantung da aku lepas ni)
Cakap pasal someone...Korang tau ke sape someone ni???
Someone ni  bernama....AZRA QISTINA...
Sweet kan nama dia...sesweet Ciksunya....hahaha...
Da la korang..nanti aku cakap lebih lagi korang ingat ape lak...
Bye...

No comments:

Post a Comment