Powered By Blogger

Thursday 26 January 2012

Ola...
Hari ini aku nak cakap pasal sorang girl ni....
Girl ni cantik tau...aku pun cair...
Senyuman dia memang killer r..tak tahan aku tengok..
Girl ni pandai nyanyi tau..
Suara dia sedap...menusuk kalbu...(cewahh)
Bukan je dia pandai nyanyi tau, dia pun boleh menari...
Dia ni ada kumpulan sendiri...
Dalam kumpulan dia, dia ni orang putih panggil....
Vocalist dan Lead dancer gitu..
Hebatkan dia...
Dah la cantik,hebat lak tu...
Korang nak tau tak tinggi dia berapa...
Tinggi dia 168 cm...hah! Tinggi tak dia?
Tinggi kan!
Berat dia pulak..hmm...Hah!..
46kg jer...cam model kan!
07/06/1993...Korang tau apa tu...
Tu la besday dia..
Kelebihan atau hobi dia lak...hmm
Tidur, menonton  wayang, Taekwondo, exercise dan memasak...
Wah! dia sama macam aku...masuk Taekwondo...haha
Ada chemistry ni...hehe
Opsss...lupa lak...
Aku duk mengarut kat atas ni, korang tau ke sape girl yang aku maksudkan n?
Sori ek semua, lupa lak aku nak bagitau nama girl yang cantik ni...
Nama girl ni ialah PARK JI YEON dari kumpulan T-Ara...
Kalau korang tak tau sape girl ni, meh tengok kat bawah...
Kalau tak kenal jugak lagi...
Ada satu cara jer..
Korang buka internet, tekan image dan lastly, taip la nama PARK JI YEON...haha
Tengok la puas-puas sampai korang kenal....hehehe...
Bye....

No comments:

Post a Comment