Powered By Blogger

Thursday 1 December 2011

Kelas Bosannn!!!!

Arrrghhh....akhirnya habis kelas yg membosankan giler...x tahan aku...cammana la org laen leh tahan dlm kls tu...x la x paham sepatah haram + ngantuk+ bosan= xtahu ape2 bile blk umh...hahaha(n_n)
Eh! sori...lupe bg salam...Assalamualaikum w.b.t.....(jgn lupe jwb salam bg yg ISLAM)
Mesti org pelik...kelas apelah yg bosan sgt tu smpai aku membebel panjang berjela...xsempat nk bg salam pun...Inilah kisah pasal kelas memandu yg aku pergi tadi...Aku pergi nk ambik lesen motor tp org penceramah tu ckp byk psal kereta...mana la aku paham...ni buat aku geram...!!! Tp sebb da byr , so nak x nk kena sabar je la..dr 9 pg hgga 4.30 ptg....sumpah aku sumbat giler....Konklusinya,lps ni aku harap aku x kan msuk lgi kelas yg begitu membosankan...!!!!Amin....sampai di sini saja...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment